Monday, November 13, 2006

See You in Hollywood!

A little later today I will be off to the PhoCusWright Executive Conference in Hollywood. As an PhoCusWright analyst , I will be blogging both on the PCWI blog site and on this blog as well. With the focus on Travel 2.0, this year's conference promises to be packed with lots of announcements, engaging presentations and controversy -
o Are Travel 1.0 companies ready to embrace Travel 2.0?
o With the recent buzz about Web 3.0 ( the semantic Web), how will that impact this week's discussions?
o What new alliances will be announced at the conference?
I will keep you posted.

See you in Hollywood!

4 comments:

Anonymous said...

酒店經紀酒店打工 酒店工作酒店上班酒店兼差酒店兼職打工兼差打工兼職台北酒店 酒店應徵 禮服酒店 酒店經紀 打工 兼差

My Blog said...

As an PhoCusWright analyst.

Liga Inggris said...

If some one needs to be updated with hottest technologies then he must be pay a quick visit this web page and be up to date everyday.

梁爵 said...

2020.03.26女孩們最常發問的酒店上班問題?
1:酒店工作有年齡限制嗎? 沒有經驗也可以?
只要年滿18歲以上女性,都歡迎前來酒店打工應徵,我們重視的是妳的工作態度,而非經驗。
2: 我有其他的工作或身份還是學生?
我們有各種時段可供選擇,也有白天的午場,可以安排配合你方便酒店PT的時段的上班。
3: 酒店S環境複雜,怕染上壞習慣?
只要有心,知道自己要酒店S,在這裡你可以短時間之內累積到一筆可觀的收入,改善你的生活 ! 萬丈高樓平地起,許多知名藝人未成名前,也是在酒店磨練過,這個社會處處誘惑,到處都是陷阱,坐辦公室被老闆壓搾,領著微薄的死薪水,白天工作環境難道就很單純嗎 ?
4: 上班地點在那?
台北市:中山區/ 東區
5: 上班時我該穿何種衣服?
公司會有專人教妳打扮/化妝,並提供服裝給你所以不用煩腦, 不知如何穿著
6: 可以兼職或試上嗎?
當然OK阿 !!我們會有專人照顧陪伴如有認何問題可馬上反應不會讓你有任何不安害怕,請不用擔心。
7: 我住較遠公司有題供住處嗎?
有的只要你有心想上班賺錢~我們會解決您住的問題。
8 : 因我手頭很緊很缺錢可現領或預借嗎?可以阿 ! 只要你有心想賺錢,認何你財務上的困難我們都會幫你解決的,讓你無顧慮!
9 : 會不會有色情?
你請放心我們配合的店家都是有合法執照 , 優質的工作環境 , 決對不是像外面色情應召站, 讓你賺錢也賺的安心。
您可以自己Google搜尋:梁曉尊/梁小尊~ 有相關我個人事業版圖。梁曉尊/梁小尊 是經過亞洲Google地區認證 品質保證。
10: 我完全沒經驗我怕無法應付?
這點你放心我們有專人帶領,並且會在旁予以指導,店家也會很細心的照顧,決對讓你在短期間進入狀況。